loading...
تکنولوژی مجازی سازی
vditech بازدید : 55 یکشنبه 29 دی 1398 نظرات (0)

Wi-Fi 6 کم کم قدرت میگیرد

در مورد 802.11ax ، یعنی Wi-Fi 6 ، انتظار زیادی ندارید ، فقط انتظار نداشته باشید که این یک انقلاب از بالا به پایین در سال 2020 باشد.

Wi-Fiآینده

فکر

موج بزرگ بعدی فناوری Wi-Fi با نام 802.11ax در طی سال آینده میلادی در تاسیسات شرکت متداول تر خواهد شد ، دقیقاً همانطور که تیم های بازاریابی برای سازندگان معادل Wi-Fi به شما اعتقاد دارند. به گفته کارشناسان صنعت ، هنوز خسته ترین پیش بینی های تغییر انقلابی در آنچه شرکت Wi-Fi قادر به انجام آن است ، هنوز کمی دورتر از سال 2020 هستند.

مسئله اصلی این است که ، با وجودی که نقاط دسترسی با مارک Wi-Fi 6 802.11ax به طور پیوسته به سمت استقرار سازمانی حرکت می کنند ، براساس گفته های اصلی Farpoint Group ، اکوسیستم وسیع Wi-Fi برای چند سال تحت سلطه استاندارد جدید نخواهد بود. کریگ ماتیاس

وی گفت: "به خاطر داشته باشید ، افراد زیادی داریم که هنوز در وسط استقرار [802.11] AC هستند." استقرار 802.11ax تمایل دارد از همان الگویی که استقرار 802.11ac و در واقع بسیاری از استانداردهای جدید Wi-Fi قبلی استفاده می شود ، پیروی کند . متداول ترین سناریو مشاغل منتظر چرخه تازه کردن ، آزمایش فن آوری جدید و سپس رها کردن آن است.

در کوتاه مدت ، شرکتهایی که دارای نقاط دستیابی 802.11ax هستند ، افزایش عملکرد را به همراه خواهند داشت - فناوری آنتن MU-MIMO سیستم از پیشرفت موجود نسبت به نسخه های قبلی استاندارد Wi-Fi برخوردار است ، و در محیط های با چگالی بالا با تعداد زیاد مناسب تر است. نقاط پایانی که همزمان وصل می شوند. با این حال ، این افزایش در مقایسه با مواردی که یکبار از نقاط انتهایی 802.11ax بدست می آیند - یعنی تلفن ها ، تبلت ها ، رایانه ها و دستگاه های تخصصی تر مانند سنسورهای IoT و دستگاه های پزشکی - اندک در بازار خواهد بود.

متأسفانه ، هنوز راه به جایی نرسیده است ، و ماتیاس گفت که حدود 80 سال طول می کشد تا 802.11ax همه جا شود.

وی گفت: "ما مدتی انتظار دستگاه های تبر [802.11] زیادی نداریم."

اطمینان از سازگاری دستگاه ها با استانداردهای Wi-Fi مدرن در آینده بسیار مهم خواهد بود ، اگرچه نباید مسئله جدی باشد که نیاز به تعویض زیاد دستگاه در خارج از زمینه هایی که از بعضی از نقاط پایانی تخصصی فوق مانند پزشکی استفاده می کنند ، باشد. بهداشت و درمان ، صنایع سنگین و بخش بهره وری همه از طول عمر دستگاه انتظار می رود بسیار طولانی تر از حد متوسط ​​باشد ، به این معنی که برخی هنوز ممکن است در 802.11ac باشند.

این هم از نظر امنیتی و هم از لحاظ عملی بد است ، اما طبق گفته های شرياری پاندیت ، مدیر عامل شرکت Stealth Communications ، فیبر ISP مستقر در نیویورک ، 802.11ax دسترسی های دسترسی ممکن است به لطف فناوری ای که زیر آن قرار می دهد ، مزیتی را در آن تنظیمات اثبات کند.

وی گفت: "دستگاه های Wi-Fi 6 هشت رادیو در داخل آنها دارند." "MIMO و تابش هنوز هم به معنای ارتقاء عملکرد هستند ، زیرا آنها اتصالات چندگانه را با هموارتر انجام خواهند داد."

نکته مهم این است که برخی از دستگاه های متصل در نسخه های حتی قدیمی 802.11 - n ، g و حتی در بعضی موارد - نمی توانند از نکات برجسته فن آوری استاندارد جدید بهره مند شوند. اطمينان از اينكه شبكه معين كاملاً متقابل است ، مسئله محوري براي كاركنان IT است كه به دنبال تحقق بخشيدن به دستاوردهاي كارايي در شبكه هايي هستند كه از آنها ميراث ميراثي استفاده مي كنند.

پاندیت گفت که ، به طور فزاینده ، مشتریان گرسنه داده مانند شرکت های فناوری به دنبال 802.11ax هستند تا به عنوان جایگزینی برای این تنظیمات عمل کنند. وی گفت: "بسیاری از شرکت های فنی که ما در اینجا سرویس دهیم ، برخی از آنها Wi-Fi 6 را می خواهند تا بتوانند بدون نیاز به اجرای سیم ، از عملکرد گیگابیت استفاده کنند."

چه از طریق Wi-Fi 6 یا 802.11ax بگذرد ، احتمالاً نسل بعدی فناوری Wi-Fi کمی متفاوت از استانداردهای جدید Wi-Fi در گذشته به بازار عرضه خواهد شد. کمتر به این واقعیت مربوط می شود که یک استاندارد جدید Wi-Fi وجود دارد که قابلیت اتصال سریعتر را فراهم می کند ، و بیشتر در مورد قابلیت های جدیدی که 802.11ax امکان پذیر می سازد ، از جمله استفاده بهتر از دستگاه های IoT و ادغام با سیستم های یادگیری AI / دستگاه است.

خوشبختانه ، قیمت تجهیزات Wi-Fi رده بالا نباید در مقایسه با خط فعلی خط تغییر کند ، و این امکان را برای بودجه تقریباً برای هر سازمان آسان می کند.

ماتیاس گفت: "ما انتظار نداریم که کسی حق پرداخت [802.11ax] را بپردازد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
همه چیز درباره مجازی سازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 7,451
  • بازدید کلی : 16,500